Ζητούμε από την Τουρκία την άμεση απελευθέρωση των δύο Ελλήνων αξιωματικών που κρατούνται παράνομα.

Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΑΙΜΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ...!!!!



                     R.E.M. - Everybody Hurts

 

 Συνέντευξη στη Hellenic Mail (εβδομαδιαία ανεξάρτητη εφημερίδα) του γνωστού  οδηγού αυτοκινήτων, Τάσου '' Ιαβέρη '' Μαρκουΐζουμε θέμα την Οδική Γενοκτονία

  • Η. Mail: Τι στοιχεία υπάρχουν, σχετικά με την κακή συντήρηση των αυτοκινήτων, λόγω της οικονομικής κρίσης; Έχει παρατηρηθεί αύξηση ή μείωση των ατυχημάτων από το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα δεν κινούνται πια;

    '' Ιαβέρης '': Η οικονομική κρίση, είναι κατά κύριο λόγο κρίση κρίσης των ανθρώπων. Το ότι υπάρχει οικονομική κρίση δεν σημαίνει ότι θα επιβαρύνεις την οικογένειά σου. Το αυτοκίνητο είναι ένα χρηματοκιβώτιο, στο οποίο βάζεις ό,τι πολυτιμότερο έχεις, τα παιδιά σου, τον εαυτό σου, τους συγγενείς σου. Δεν θα το πας στο συνεργείο τη στιγμή που θα του φύγουν οι ρόδες.
    Ρωτήστε άτομα από συνεργείο αυτοκινήτων, κάθε πόσο βλέπουν αυτοκίνητα να έρχονται με γερανό. Μιλάμε για εξαθλίωση. Αυτή όμως, οφείλεται στον εξακριβωμένο νου των Ελλήνων. Εγώ δεν μπορώ, στο βωμό καμίας οικονομικής κρίσης, να θυσιάσω την οικογένειά μου. Δεν μπορώ να κυκλοφορώ με ένα αυτοκίνητο που έχει να αλλάξει λάστιχα 10 χρόνια, ένα αυτοκίνητο που δεν έχει αλλάξει τακάκια, ένα αυτοκίνητο που είναι κινητός Χάρος. Αυτό δεν είναι μόνο αποτέλεσμα της οικονομικής κρίσης. Είναι αποτέλεσμα της άθλιας κρίσης των Ελλήνων, εδώ και χρόνια. Σε κάθε ομιλία μου, αναφέρω το εξής: υπάρχει ποτέ περίπτωση, ένας γονιός να βάλει από τη μια πλευρά το πορτοφόλι του και από την άλλη το παιδί του, και η ζυγαριά να γύρει υπέρ του πορτοφολιού; Όλοι μου απαντούν όχι. Εγώ τους απαντώ ναι. Δεν υπάρχει παιδί που πήρε δίπλωμα στα 18 του, με ελάχιστες εξαιρέσεις, και ο γονιός να του έδωσε καινούργιο αυτοκίνητο. Του έδωσε παλιό αυτοκίνητο, για πέταμα. Γνωρίζει ότι το παιδί του δεν ξέρει να οδηγεί. Γνωρίζει ότι το παιδί του είναι επιθετικό. Θεωρεί δεδομένο ότι το παιδί του θα τρακάρει. Δεν τον νοιάζει ότι το παιδί του θα σκοτωθεί στο σαράβαλο που του έδωσε, που δεν θα κορνάρει, δεν θα φρενάρει. Απλώς, η σκέψη του είναι να μη στραπατσάρει το καλό αυτοκίνητο. Αυτός είναι γονιός; Άρα, την οικονομική κρίση την προκάλεσε η ανοησία και η ασυνειδησία των Ελλήνων. Το λογαριασμό, τον πληρώνουν τα παιδιά. Σήμερα, οι νέοι φεύγουν στο εξωτερικό, μεταναστεύουν. Ευτυχώς, αυτά τα ελληνόπουλα θα μείνουν ζωντανά. Πάνε σε έναν καλύτερο χώρο, όπου θα παντρευτούν, θα κάνουν ολλανδόπουλα και γερμανόπουλα. Αυτό λέγεται δημογραφικό πρόβλημα. Ευτυχώς, για τους γονείς, τα παιδιά είναι ζωντανά. Αλίμονο σε αυτούς, σαν τον πατέρα του Τόμας, που εκτός από το παιδί του, έχασε και εγγόνια, έχασε και δισέγγονα. Τα παιδιά που φεύγουν δημιουργούν πρόβλημα «γενοκτονίας».

    Η. Mail: Υπάρχουν στατιστικά στοιχεία;

    '' Ιαβέρης '': Τα υπουργεία κάνουν λόγο για μειώσεις, αποκρύπτοντας τους νεκρούς. Ο Τόμας, δεν πέθανε από το τροχαίο. Είναι τραυματίας, μετά από 9 εβδομάδες. Δεν θα χρεωθεί σαν νεκρός. Καταλαβαίνει κανείς, πώς γίνονται οι καταγραφές των νεκρών. Σύμφωνα με μια έρευνα που έκανε ο ιατρικός σύλλογος, συνεχίζουμε να έχουμε περίπου 2 χιλιάδες νεκρούς και 7 χιλιάδες ανάπηρους, το χρόνο, από τους οποίους οι μισοί είναι ζωντανοί νεκροί. 3-4 χιλιάδες από αυτούς είναι ανάπηροι, τετραπληγικοί, με ζωντανό μυαλό σε ένα νεκρό σώμα. Αυτή είναι η χειρότερη περίπτωση νεκρού.

    Η. Mail: Τι στοιχεία είχαμε πριν την κρίση;

    '' Ιαβέρης '': 3 χιλιάδες. Τώρα, λένε ότι ο αριθμός έχει κατέβει στους 1.200. αυτή η μελέτη τραύματος λέει ξεκάθαρα ότι υπάρχει γνώση μόνο για θανάτους στο χώρο του συμβάντος, άντε και στο νοσοκομείο. Θα χρεωθεί ο Τόμας σαν νεκρός ή σαν τραυματίας τροχαίου; Σαν τραυματίας τροχαίου. Μετά τις 9 βδομάδες πέθανε από καρδιά, ή από εγκέφαλο. Δεν πέθανε από το τροχαίο, αλλά από οργανικό πρόβλημα.

    Η. Mail: Υπάρχουν περιοχές στις οποίες παρουσιάζονται περισσότερα δυστυχήματα;

    '' Ιαβέρης '': Κανείς δεν έχει δώσει την αξία που πρέπει, στην εξόντωση των ανθρώπων. Είτε είναι 3.000, είτε 1.500, μιλάνε μόνο για μείωση του αριθμού. Πας, λοιπόν, στο σπίτι τού συγγενή κάποιου που πέθανε από τροχαίο και του λες: είστε ο ένας από τους 10, ενώ πέρυσι ήταν 20. Για εκείνον τον άνθρωπο, η απώλειά του, εκείνη τη στιγμή, είναι το σύμπαν. Αν χάσεις το παιδί σου, έχεις χάσει τη ζωή σου. Όλοι νομίζουν ότι τα τροχαία οφείλονται στην οδηγική αδεξιότητα ή ανικανότητα. Τα τροχαία, όμως, οφείλονται στην ανοησία, στη νοητική και συναισθηματική ανικανότητα. Όταν το πρωί που φεύγεις από το σπίτι, δεν σκεφτείς πριν κλείσεις την πόρτα του σπιτιού σου για να πας στο αυτοκίνητο, πόσες αγκαλιές σε περιμένουν το απόγευμα, για να καταλάβεις πόσο σπουδαίος και ανεκτίμητος είσαι για την οικογένειά σου, πόσο ηλίθιος είσαι που φέρεσαι στον εαυτό σου σαν σκουπίδι. Όταν περνάς ένα φανάρι με κόκκινο, είσαι ένα σκουπίδι. Βάζεις τη ζωή σου σε κίνδυνο, καθώς εκείνο το τριαξονικό που περνάει με πράσινο θα σε κάνει πίτσα. Αυτό που θέλουμε στους δρόμους δεν είναι καλοί οδηγοί, αλλά καλοί άνθρωποι. Δε χρειάζεται να είσαι ο Σουμάχερ ή ο Ιαβέρης, για να σταματήσεις στο κόκκινο φανάρι. Ένας καλός άνθρωπος χρειάζεται να είσαι, για να σταματήσεις στο κόκκινο φανάρι.

    Η. Mail: Πώς μπορεί πρακτικά, ένας άνθρωπος με οικονομικές δυσκολίες, να συντηρήσει το αυτοκίνητό του, στο βαθμό που θα του διασφαλίζει μια σχετική ασφάλεια;

    '' Ιαβέρης '': Θα πρέπει να το κυκλοφορεί λιγότερο. Αν φτάσει σε σημείο να μην μπορεί να το συντηρήσει, ας το αφήσει. Καλύτερα να πάει με το λεωφορείο, παρά με το μονοθέσιο φέρετρο.

    Η. Mail: Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι το λεωφορείο είναι πιο συντηρημένο από ένα αυτοκίνητο;

    '' Ιαβέρης '': Αν δεν υπήρχε εισιτηριοδιαφυγή, τότε με βάση την οργάνωση, τα λεωφορεία θα μπορούσαν να είναι πιο συντηρημένα.
    Έχετε δει τα λάστιχα, σε ορισμένα λεωφορεία;
    Όπως βλέπω και τα λάστιχα ενός ΙΧ. Αν εκτιμούσαμε τα μέσα μαζικής μεταφοράς, με τα έσοδα που θα είχαμε θα μπορούσαμε να συντηρήσουμε καλύτερα το αυτοκίνητό μας, αν είχαμε μια καλύτερη υποδομή και οργανωτική ικανότητα. Στο εξωτερικό, οι περισσότεροι αφήνουν τα αυτοκίνητά τους και χρησιμοποιούν τα λεωφορεία και τα τρένα, στην πόλη. Δε γίνεται να έχεις αυτοκίνητο και να το συντηρήσεις χωρίς λεφτά.
    Υπάρχουν και μερικοί που λένε ότι θα μπουν από κάτω και θα το φτιάξουν μόνοι τους!
    Μπορεί, κάποια στιγμή, να χρησιμοποιήσεις ένα κενοτάφιο σαν λάκκο. Θα μπεις από κάτω και θα σε πλακώσει το αυτοκίνητο. Εκτός αν είσαι μηχανικός. Εγώ προσωπικά, δεν ξέρω να το φτιάξω. Ο Έλληνας πάσχει από άγνοια άγνοιας. Νομίζει ότι μπορεί να συντηρήσει ένα αυτοκίνητο, ότι μπορεί να οδηγήσει ένα αυτοκίνητο, ότι θα μπορούσε να είναι πολιτικός που διοικεί τη χώρα, ότι θα μπορούσε να είναι προπονητής σε ποδοσφαιρική ομάδα ή ακόμα και ποδοσφαιριστής. Θεωρούμε ότι είμαστε άπαικτοι. Με μια τέτοια νοοτροπία στην Ελλάδα, δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει κάποια βελτίωση. Οι Έλληνες θα πρέπει να ψηφίσουν για την πολιτεία τους, για την πατρίδα τους, όχι για την πάρτη τους. Υπάρχει κανείς που ψηφίζει για την πατρίδα του; Η παιδεία των Ελλήνων οπτικοποιείται στους δρόμους. Γιατί δεν λύνεται το πρόβλημα; Το πραγματικό πρόβλημα είναι η γενοκτονία και η εξόντωση των Ελλήνων, και η αναξιοπρέπεια. Κάθε χρόνο, χάνουμε 15 δισ. ευρώ, από το θάνατό μας. Θα γλιτώναμε 15 δισ. ευρώ, θα είχαμε κλείσει όλες τις μαύρες τρύπες, αν τα παιδιά μας ήταν ζωντανά. Αυτό, έχει μια αιτία. Για να βρεις την αιτία, πρέπει να κάνεις διάγνωση. Μιλάμε για μια αρρώστια. Όταν ρωτήσεις τους υπεύθυνους για το θάνατο στο δρόμο, σου λένε ότι η αιτία των θανάτων είναι η υπερβολική ταχύτητα, το κόκκινο φανάρι, το στοπ, το αλκοόλ. Λένε μπούρδες. Αυτά είναι συμπτώματα. Η αιτία είναι ότι είσαι ηλίθιος, αν περνάς με κόκκινο φανάρι. Όταν περνάς με κόκκινο φανάρι, αυτό σημαίνει ότι ο αστυνομικός θα πρέπει να σε πάει στον ψυχίατρο, για να δει τι είναι αυτό που σε κάνει να θες να περνάς τα κόκκινα φανάρια. Δεν είναι λύση να σου βάλει ένα πρόστιμο με 50% έκπτωση. Αυτό είναι απόπειρα φόνου με έκπτωση. Απαξιώνουν ακόμα περισσότερο την εγκληματική πράξη. Αντί να τον στείλει στον ψυχίατρο, για να διαγνώσει γιατί αυτός ο άνθρωπος κάνει απόπειρες αυτοκτονίας, να αφήσει τα παιδιά του ορφανά, του δίνει ένα πρόστιμο με 50% έκπτωση. Ο πονοκέφαλος δεν είναι η αιτία. Είναι σύμπτωμα. Αντί να πάμε στο γιατρό και να ρωτήσουμε γιατί πονάμε, παίρνουμε ένα παυσίπονο για να καταλαγιάσουμε τον πόνο, για να αντιμετωπίσουμε το σύμπτωμα. Όταν παίρνουμε συνεχώς παυσίπονα, για ένα μεγάλο διάστημα, καλύπτουμε τον πόνο. Όταν, όμως, γίνει ανυπόφορος και τελικά πάμε στο γιατρό, θα μας πει ότι 6 μήνες πριν, ο όγκος στο κεφάλι ήταν χειρουργήσιμος, όμως τώρα έχουμε μόνο 6 μήνες ζωής. Αντιμετωπίσαμε τον καρκίνο με αυτή τη λύση. Αντιμετωπίζουμε τον καρκίνο των δρόμων με ασπιρίνες-προστιμάκια.

    Η. Mail: Επίσης, πολλοί πίνουν και οδηγούν.

    '' Ιαβέρης '': Υπάρχουν άνθρωποι επιθετικοί και ανόητοι. Η αντιληπτικότητα των ανθρώπων μειώνεται, κάτω από το κράτος του ποτού. Το τραγούδι που μας εκπροσωπούσε στη Eurovision λέγεται Alcohol is free. Οι Ελληνάρες το ψηφίσαμε, μεταξύ των άλλων 10 τραγουδιών, και πήγε στη Σουηδία για την εκπροσώπηση της ελληνικής κουλτούρας, του μπεκρούλιακα. Καλούμε τους τουρίστες να έρθουν να μπεκρουλιάζουν στα νησιά και να σκοτώνονται. Δηλώνουμε ότι εμείς γινόμαστε πίτα ως το βράδυ, πίνοντας τσίπουρα και περιμένουμε να μας εκτιμήσουν οι πελάτες τουρίστες. Μπήκαμε στην καλοκαιρινή περίοδο. Θα πρέπει να προσπαθήσουν πάρα πολύ, τόσο το υπουργείο Πολιτισμού, όσο και το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη. Θα πρέπει να γίνουν προσπάθειες, για να υπάρχει αστυνόμευση και έλεγχος. Διότι εκεί, στα νησιά, πίνουν από το πρωί ως το βράδυ, ενώ μετά οδηγούν δίκυκλα και «γουρούνες», γεμίζοντας τους τάφους και τα νοσοκομεία. Για εμένα, Alcohol is dangerous, και είμαστε ηλίθιοι. Δεν μπορεί η Ελλάδα να τονίζει την παρουσία της, μέσω του μεθυσμένου μπεκρούλιακα.

    Πηγή: http://thehellenicmail.gr/component/content/article/5435-2-7

                 ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΑΙΜΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός…