Ζητούμε από την Τουρκία την άμεση απελευθέρωση των δύο Ελλήνων αξιωματικών που κρατούνται παράνομα.

Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Γιάννης Σιάτρας


 

Σας ζητώ να μου εμπιστευθείτε ένα νέο "βήμα" αγώνων!

Δείτε το link του άρθρου
Η ζωή τα έφερε έτσι και μου έδωσε πολλά "βήματα" αγώνων. Αγώνων εναντίον της αδικίας, εναντίον της εκμετάλλευσης, εναντίον της σπατάλης του Κράτους, εναντίον της φοροδιαφυγής και εναντίον της άδικης και -συχνά- παράνομης Δημόσιας Διοίκησης.

Το πρώτο μου «βήμα» το απέκτησα ήδη στα μαθητικά μου χρόνια, όταν, μαζί με άλλους συμμαθητές μου από το 2ο Λύκειο Ορεστιάδας, εκδώσαμε τη μαθητική εφημερίδα "Το Πολύεδρο".
Η συνέχεια ήταν και μεγάλη σε διάρκεια, αλλά και εξαιρετικά συναρπαστική. Μέσα από τις σελίδες του περιοδικού ΧΡΗΜΑ & ΑΓΟΡΑ (οικονομικό περιοδικό που κυκλοφόρησε μεταξύ του 1990 και του 2004), πέραν από την ενημέρωση και την εκπαίδευση των αναγνωστών, κάναμε αγώνες για την καλύτερη και εντιμότερη λειτουργία του χώρου της οικονομίας και της Κεφαλαιαγοράς. Δεκάδες υποθέσεις που δημοσιεύσαμε στο περιοδικό, έφθασαν στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, ή στα δικαστήρια.
Αλλά καθώς "ενοχλήσουσαμε", ήταν άπειρα τα εξώδικα διαμαρτυρίας που παραλαμβάναμε και πολλές οι περιπτώσεις όπου μεγαλόσχημοι επιχειρηματίες έκαναν αγωγές εναντίον του περιοδικού μας, αλλά και εμένα προσωπικά.
Όμως, δε χάσαμε ούτε μία υπόθεση...

Στη συνέχεια, η αγωνιστική δράση μεταφέρθηκε στις σελίδες του επαγγελματικού μου site, στη διεύθυνση www.eurocapital.gr. Μία δράση που κυρίως είχε σα σκοπό την εκπαίδευση και την επιμόρφωση των αναγνωστών γύρω από οικονομικά ζητήματα, όπου το ζητούμενο ήταν να διαδοθεί η φωνή της λογικής και να καταπολεμηθούν οι ιδεοληψίες.

Ο Σύλλογος Έλληνες Φορολογούμενοι, στην ίδρυση του οποίου πρωτοστάτησα (2010) και του οποίου έχω την τιμή να είμαι ο εκλεγμένος Πρόεδρος του Δ.Σ., αποτέλεσε για μένα, το πιο σημαντικό «βήμα» παρέμβασης μέχρι σήμερα. Είναι εκπληκτικό, αλλά καθημερινά διαπιστώνεται ότι, ένας Σύλλογος, όταν δρα οργανωμένα και η δράση του βασίζεται στη λογική και στο δίκαιο, μπορεί να πετύχει εντυπωσιακές παρεμβάσεις και να αλλάξει πολλά στον τρόπο της λειτουργίας του Κράτους μας.
Συνεχίζω μέσα από το Σύλλογο και είναι βέβαιο ότι το σημαντικό του έργο θα μπορέσει να ωφελήσει ακόμη περισσότερο την κοινωνία μας. (Δείτε τις δράσεις του Συλλόγου)

Σήμερα, επιχειρώ να αποκτήσω ένα ακόμη "βήμα" παρέμβασης. Σίγουρα το πιο σημαντικό απ' όσα είχα ή διεκδίκησα μέχρι σήμερα. Το "βήμα" της Βουλής των Ελλήνων, μέσα από τις τάξεις της "Δημιουργία, ξανά!". Γεμάτος με εμπειρίες από αγώνες ετών, πιστεύω ότι είμαι έτοιμος για το "βήμα" αυτό. Και, όλοι εσείς που με παρακολουθείτε επί χρόνια, γνωρίζετε ότι, δε θα πάψω ποτέ να αγωνίζομαι. Όπως επίσης γνωρίζετε ότι δε θα προδώσω ποτέ την εμπιστοσύνη σας. Γιάννης Σιάτρας
Μέλος Πολιτικού Συμβουλίου
Υποψήφιος Β' Αθηνών

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός…