Ζητούμε από την Τουρκία την άμεση απελευθέρωση των δύο Ελλήνων αξιωματικών που κρατούνται παράνομα.

Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Αντι/ρήσεις

… την καρδιά μου, τα μάτια μου, το πνεύμα μου, την σκέψη μου…Για να δω, να βιώσω και να βοηθήσω τον εαυτό μου… τον κόσμο!
όταν ξυπνάμε, η ελπίδα δεν είναι νεκρή….
όταν ονειρευόμαστε, η ελπίδα δεν χάνεται…
όταν ενωνόμαστε, η ελπίδα γεννιέται…
όταν αγαπάμε, η ελπίδα εγκυμονεί….
η ελπίδα ζει, μόνο όταν ξυπνήσουμε, ονειρευτούμε, ενωθούμε, αγαπήσουμε και πράξουμε…
να συστηθούμε,
antirisis.wordpress.com

είμαστε νέοι, η ζωή μας ανήκει, την ιστορία μας εμείς την γράφουμε….

Έχουμε χρέος και προσπαθούμε να μην πεθάνει η Ελπίδα…
Έχουμε χρέος και προσπαθούμε να ξυπνήσουμε…
Τρία χρόνια λειτουργίας, τρία χρόνια παρέας…..Μαζί τα φάγαμε!, μαζί περάσαμε τα κάγκελα της φυλακής,
Μαζί χορέψαμε στο γηροκομείο, μαζί κάναμε με τους Αναρωτώμενους,
Μαζί τραγουδίσαμε στους δρόμους και στις παραλίες……!Έλα τώρα να κάνουμε μία καινούργια αρχή! Έτσι, κόντρα στους καιρούς βρε αδερφέ!
Έλα! κάτι να κάνουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός…